Przemysław Kowalski

Przemysław Kowalski

Field Marketing Manager DnCP
Dell Technologies 

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, na wydziale Etnologii (specjalizacja antropologii społecznej i kulturowej).
Swoją karierę w Dell zaczą w roku 2009 w EMFP, w fabryce Dell’a w Łodzi. Będąc w zespole GPP (Global Production Planning) brał udzial w transferze obowiazków i wiedzy z Irlandii.

Jako key user (odpowiedzialny za planowanie produkcji, backlog, raportowanie produkcji) brał udział w implemntacji nowego MRP w fabryce Dell w Łodzi. Następnie po wdrożeniu nowego MRP rozpoczął pracę jako inżynier w dziale NPI CSG odpowiedzialny za wdrażanie produktów DnCP w regionie EMEA, oraz jako przedstawiciel EMEA CSG NPI w globalnych projektach wdrożeniowych.

W 2021 rozpoczął nowy rozdział kariery w Dell jako FMM (Field Marketing Manager) odpowiedzialny za biznes DnCP w Polsce, a następnie w CEE.