Backup, macierze i sieci – jak profesjonalne usługi Dell Technologies mogą pomóc we wdrożeniu i w utrzymaniu systemów Enterprise
Zapraszamy po wiedzę, jak w pełni wykorzystać usługi wsparcia technicznego Dell Technologies by zapewnić sobie szybkie i bezproblemowe rozwiązywanie zdarzeń powiązanych z infrastrukturą i systemami, jak wykorzystać zasoby Dell z obszaru wsparcia technicznego – jak współpracować z dedykowanymi ekspertami pomocy technicznej (Service Account Manager) nie tylko w przypadku wystąpienia awarii ale w codziennej pracy. Opowiemy jakie zasoby dostępne są w Dell dla realizacji wdrożenia rozwiązań enterprise na czas, w założonych kosztach i zakresie. Wspomnimy o możliwości korzystania z naszego zespołu rezydentów – na czas wdrożenia i podczas codziennych czynności operacyjnych. Nie zabraknie tez slajdu o edukacji.
Chcesz być na bieżąco?
Wydarzenia, które mogą Cie zainteresować
DDSA INNOVATION: Chmura hybrydowa Dell z Microsoft Azure. Licencjonowanie, Opex vs. Capex, ROI
13.09.2024 Godzina 13:00
DDSA INNOVATION: Chmura hybrydowa Dell z Microsoft Azure. Skalowanie i projektowanie Azure stack HCI, możliwości rozbudowy przy wykorzystaniu PowerFlex
13.09.2024 Godzina 12:00
DDSA INNOVATION: Chmura hybrydowa Dell z Microsoft Azure. Azure Arc jako centrum zarządzania rozwiązaniem
13.09.2024 Godzina 11:00