Insight – zarządzanie komputerami klienckimi w portalu TechDirect
Dlaczego warto korzystać z poziomów wsparcia ProSupport i ProSupport Plus? Ponieważ uzyskujemy możliwość zarządzania komputerami – monitorowania wydajności, niezawodności działania, aktualizacji. O tym jakie są możliwości portalu TechDirect w zakresie monitorowania sprzętu klienckiego porozmawiamy podczas webinaru.
To wydarzenie już się odbyło
Chcesz być na bieżąco?
Zarejestruj się lub zaloguj, aby otrzymywać powiadomienia na temat aktualnych wydarzeń Transformation Experts oraz mieć dostęp do naszych artykułów.
Wydarzenia, które mogą Cie zainteresować
PL
Networking Innovation: CloudIQ – prosta obsługa infrastruktury IT, w tym sieci opartej o produkty firmy Dell
10.05.2024 Godzina 12:00
PL
Workspace Innovation: Wsparcie pracy hybrydowej dzięki monitorom i akcesoriom firmy Dell Technologies
10.05.2024 Godzina 11:00
PL
Data Protection Innovation: Nowe modele Data Domain
10.05.2024 Godzina 09:00