To program rozwojowy z obszaru nowoczesnej sprzedaży i marketingu B2B dla Partnerów i Dystrybutorów Dell Technologies. Celem programu jest rozwój w obszarze wykorzystania przestrzeni online do generowania revenue.
Zakłada rozwój w 4 obszarach:
Program rozpoczyna się od audytu dojrzałości cyfrowej, na podstawie którego planowane są dalsze działania i konsultacje dostosowane do potrzeb każdego Partnera i jego ekspertów: handlowców i szefów sprzedaży.
Program jest oparty na trzech filarach, w ramach których Partnerzy otrzymują dostęp do dwóch platform: szkoleniowej i contentowej. Filary programu stanowią:
Według Harvard Business Review aż 84% kupujących B2B podejmuje decyzje na podstawie referencji innych klientów.
Case study to świetne narzędzie content marketingowe – pozwala nam opowiedzieć o zrealizowanych wdrożeniach sprzętu i nowoczesnych rozwiązań. Historię wdrożenia opowiadamy z perspektywy Partnera oraz Klienta, wychodząc od wyzwania przez rozwiązanie do uzyskanych efektów biznesowych.
Case study ma formę tekstu lub wideo i obejmuje szeroki pakiet komunikacyjny, m.in. kampanię w mediach społecznościowych, publikacje prasowe czy wzmianki w newsletterach.
Dlaczego case study?
Przed złożeniem wniosku zachęcamy do zapoznania się ze stroną programu case study i wysłaniem zgłoszenia z opisem wdrożenia – tu znajdziecie też przykładowe realizacje.
Transformation Experts Academy for PartnersTo seria bezpłatnych webinarów skierowany do Partnerów i Dystrybutorów Dell Technologies. Celem cyklu warsztatów jest przekazywanie praktycznej wiedzy, doradztwo w zakresie innowacji technologicznych oraz tego, w jaki sposób wdrożyć je w firmie.Podczas spotkań uczestnicy mają okazję:
Tematy dobierane są w oparciu o zgłoszone zapotrzebowanie i zainteresowania, a także o informacje przesłane do nas poprzez ankiety.