W ramach wsparcia technicznego nasi klienci kupujący rozwiązanie PowerStore, korzystają z pakietu ProSupport Enterprise Suite, który pozwala wybrać poziom wsparcia w oparciu o krytyczność danych i złożoność środowiska, zapewniając zwiększoną produktywność i ograniczenie przestojów.

Rekomendujemy skorzystanie z opcji serwisowej ProSupport Plus. Jej kluczowym wyróżnikiem jest przypisany TSM (Technology Services Manager), który działa jako zaufany doradca i pojedynczy punkt kontaktowy dla klienta, zapewniając najlepszą możliwą proaktywną i predykcyjną obsługę.

Przy skorzystaniu z ProSupport Plus, jedną z możliwych do wyboru opcji wsparcia serwisowego – nową w naszej ofercie – jest usługa Anytime Upgrade. Dzięki niej klienci mogą zakupić przyszłą aktualizację macierzy w tym samym czasie, w którym kupują swoje urządzenie. Za niewielką kwotę zapłaconą przy zakupie urządzenia otrzymują możliwość przyszłego upgrade’u do nowych wersji kontrolerów.

Usługa Anytime Upgrade występuje w dwóch opcjach – Standardowej lub Select. W ramach opcji Standardowej klienci mogą po prostu uaktualnić istniejące węzły urządzeń z bieżącej generacji do nowej – np. model 1000 do 1500 – gdy tylko te będą dostępne na rynku.

W ramach opcji Select – poza usługą standardową – klienci mogą skorzystać z możliwości przejścia na wyższy model (1-up) czyli uaktualnić posiadane urządzenia do następnego wyższego modelu w rodzinie (na przykład uaktualnienie do mocniejszych węzłów poprzez konwersję urządzenia Dell EMC PowerStore z modelu 1000 na 3000).

Uaktualnienia węzłów do nowej generacji i wyższych modeli są przeprowadzane bez zakłóceń pracy macierzy przy jednoczesnym zachowaniu istniejących napędów i obudów rozszerzeń.

Trzecim sposobem uaktualnienia w ramach opcji Select jest skalowanie w poziomie. Pozwala ono klientom rozszerzyć istniejące środowisko za pomocą drugiego systemu równego ich obecnemu modelowi. Krótko mówiąc, klient otrzymuje zniżkę na zakup drugiego urządzenia. (Bezpłatne są kontrolery, płacimy wyłącznie za media, dyski, karty IO, obudowy itp.).

W przypadku opcji Scale-Out, w której klienci otrzymują zniżkę na drugie urządzenie o równej wartości, będzie ono wymagać zakupienia usługi wdrożenia i rozszerzenia umowy ProSupport lub ProSupport Plus.

W ramach usługi Anytime Upgrade Dell przypisany TSM (Technology Services Manager) będzie na bieżąco monitorował stan macierzy i powiadomi klienta, kiedy będzie dostępna kolejna aktualizacja kontrolera.

Program Anytime Upgrade zapewnia firmom elastyczne opcje uaktualniania komponentów sprzętowych zakupionych rozwiązań, z których mogą korzystać w dowolnym momencie w trakcie trwania umowy, już od 180 dni po wystawieniu faktury. Uaktualnienia Anytime można użyć jeden raz w okresie obowiązywania umowy ProSupport Plus na urządzeniu.