Zapraszamy po wiedzę, jak w pełni wykorzystać usługi wsparcia technicznego Dell Technologies by zapewnić sobie szybkie i bezproblemowe rozwiązywanie zdarzeń powiązanych z infrastrukturą i systemami, jak wykorzystać zasoby Dell z obszaru wsparcia technicznego – jak współpracować z dedykowanymi ekspertami pomocy technicznej (Service Account Manager) nie tylko w przypadku wystąpienia awarii ale w codziennej pracy.

Opowiemy jakie zasoby dostępne są w Dell dla realizacji wdrożenia rozwiązań enterprise na czas, w założonych kosztach i zakresie. Wspomnimy o możliwości korzystania z naszego zespołu rezydentów – na czas wdrożenia i podczas codziennych czynności operacyjnych. Nie zabraknie tez slajdu o edukacji.

Prowadzący: Tomasz Kaczorowski

Zapraszamy też na kolejne webinary TX Academy – warto brać w nich udział na żywo, zyskując możliwość zadawania pytań prowadzącemu. Zaglądaj na podstronę TX Academy, z pewnością pojawi się temat interesujący dla siebie!

SPRAWDŹ NADCHODZĄCE WEBINARY