Automatyzacja wdrożeń i zgłoszeń serwisowych oraz monitoring wydajności komputerów jako sposób na zmniejszenie obciążenia zespołu IT firmy
Podczas prezentacji pokażemy jak w prosty sposób wykorzystać narzędzia Dell – TechDirect, SupportAssist ImageAssist do uproszczenia procesu wdrożenia i zarządzania sprzętem klienckim.
Tym razem postaramy się zademonstrować „na żywo” jak dodać komputer do puli TechDirect Insight oraz jak przygotować obraz dynamiczny systemu na maszynie wirtualnej.
Prowadzący: , Services Account Executive Poland, Dell Technologies
To wydarzenie już się odbyło
Chcesz być na bieżąco?
Zarejestruj się lub zaloguj, aby otrzymywać powiadomienia na temat aktualnych wydarzeń Transformation Experts oraz mieć dostęp do naszych artykułów.
Wydarzenia, które mogą Cie zainteresować
PL
Networking Innovation: CloudIQ – prosta obsługa infrastruktury IT, w tym sieci opartej o produkty firmy Dell
10.05.2024 Godzina 12:00
PL
Workspace Innovation: Wsparcie pracy hybrydowej dzięki monitorom i akcesoriom firmy Dell Technologies
10.05.2024 Godzina 11:00
PL
Data Protection Innovation: Nowe modele Data Domain
10.05.2024 Godzina 09:00