Czy Big Data nie jest jedynie marketingowym chwytem na sprzedaż rozwiązań od dawna znanych? Niczym Bio lub Eko na produktach codziennego użytku. Jaką korzyść niosą rozwiązania informatyczne w obszarze Big Data dla biznesu? Ale konkretnie, bez sloganów o „ulepszaniu”, „usprawnianiu”, „poprawianiu” i „optymalizacji”…

Termin Big Data jest w mojej opinii niemal tak wyświechtany, jak innowacja. Nie ma tygodnia, aby w skrzynce pocztowej – oprócz reklam szkoleń, inwestycji, kredytów i nie wiadomo czego jeszcze – nie lądowało zaproszenie na konferencję z magicznym Big Data w nazwie. Jak grzyby po deszczu powstają start-up’y, na których stronach roi się od haseł Big Data. Każda szanująca się korporacja w sektorze IT posiada w portfolio rozwiązania Big Data – od sprzętu, przez oprogramowanie po usługi. Tylko czym jest Big Data?

Dalsza część tekstu jest dostępna jedynie dla zalogowanych użytkowników.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby móc przeczytać ten wpis.